עורך דין תעבורה אברהם ג'אן
עורך דין תעבורה אברהם ג'אן
תוכן עניינים

פסילה קצרה בעבירת שכרות חוזרת

סרט רע עם הפי אנד

נכתב על ידי אמיר זוהר ב 08 יוני 2015 10:19.
סטודנטית לקולנוע ולתקשורת הורשעה בנהיגה בשכרות בפעם השנייה בתקופה האחרונה, אבל השופט הסתפק במאסר על תנאי מבלי להטיל עליה עבודות של"צ

שופט בית משפט השלום לתעבורה בתל אביב, דן סעדון, גזר שבעה חודשי מאסר על תנאי על סטודנטית לקולנוע ותקשורת (37), שנתפסה בפעם השנייה בתקופה האחרונה כשהיא נוהגת בשכרות.

לפי כתב האישום נגד הסטודנטית, לחובתה שתי הרשעות תעבורה קודמות, ביניהן אחת משמעותית: נהיגה בשכרות. הפעם, בבית המשפט דרשה התביעה לגזור על הנאשמת גם ביצוע עבודות של"צ, בטענה שהדבר זה "יהווה עונש חינוכי למען קהילה נזקקת". ואולם, סנגורה של הסטודנטית, עו"ד אברהם ג'אן, הזכיר מנגד כי כתב האישום תוקן לקולא, וכי מדובר בנאשמת נורמטיבית. הוא הוסיף וטען כי אין מקום להטלת עבודות של"צ.

"לכאורה, לא היה די בהליך המשפטי הקודם שנוהל נגד הנאשמת כדי להרתיעה לשוב ולצרוך אלכוהול ולנהוג", ציין השופט סעדון בהחלטתו, אולם הוסיף כי לדעתו מאסר על תנאי יהווה עבור הנהגת הרתעה מספקת, ולכן לא הטיל עליה לבצע עבודות של"צ. עם זאת, הוא גזר עליה – מלבד המאסר על תנאי – גם קנס בסך 1000 שקל, פסילת רישיונה לשמונה חודשים החל מפברואר, וכן פסילה על תנאי.

צרו איתי קשר
יש לכם שאלה?
avi@ja-law.co.il
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
03-6911334
כתובת
אליעזר קפלן 17, תל אביב יפו

רוצים לשמור על הרישיון?

לקבלת ייעוץ ללא תשלום,

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם