תוכן עניינים

הואשם בנהיגה תחת השפעת סמים מסוג קוקאין והורשע בעבירה קלה ללא פסילה

אלכוהול, קוקאין, קנאביס ומאסר על תנאי

נכתב על ידי ג\'קי כהן ב 13 פברואר 2015 09:38. אתר פוסטה

עבריין הואשם בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים אבל סעיפי האישום תוקנו ל "נהיגה במצב השולל שליטה" ובית המשפט הסתפק ב-10 חודשי פסילה אותם ריצה הנהג עד תום ההליכים

שוטרים שהיו באזור רחוב החרש בתל אביב ב-23 בפברואר 2014 תצפתו לעבר אתר למכירת סמים שפעל במקום, והבחינו לפתע במ"ס, עבריין בעל עבר פלילי עשיר, כשהוא נכנס למקום, יוצא ממנו ונכנס לרכבו. השוטרים שעקבו אחרי העבריין והבחינו כי הוא לא נוהג "כמו שצריך", עצרו אותו לבדיקה, במהלכה התברר כי הוא נהג לכאורה שיכור ותחת השפעת סמים, אז הם עצרו אותו.

הבדיקה המקיפה של הנהג, כולל בדיקת שתן, גילתה כי התנהגותו של הנהג רדומה, והוא אף נכשל במבחני הליכה על קו; הוא התנדנד, לא הצמיד עקב לאגודת וחרג לכאורה מהקו. במזכרים שלהם כתבו השוטרים שהוא אפילו החטיא במבחן "האצבע לאף". בדיקת השתן גילתה בדמו שרידי קוקאין וקנאביס.

בכתב אישום שהוגש נגד הנהג לבית המשפט לתעבורה בתל אביב הואשם הנהג בנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. הסניגורו של הנאשם, עו"ד אברהם ג\'אן, התעקש על אי אלה קשיים ראייתיים והגיע להסדר טיעון במסגרתו תוקן כתב האישום והעבירה שיוחסה לנהג היתה "נהיגה במצב השולל שליטה".

הסדר הטיעון הוצג לשופט אהרון האוזרמן. התביעה טענה בדיון, כי לנאשם אמנם עבר פלילי עשיר הכולל תקיפת שוטר וגם עבירות סמים ורכוש, אולם עברו התעבורתי נקי יחסית. עו"ד ג\'אן ביקש מבית המשפט לקבל את ההסדר בנימוק שמדובר בנאשם שעבר תהליך שיקום ממושך וכיום עובד בהובלות. הנאשם עצמו התנצל על מעשיו והביע חרטה.

השופט האוזרמן קיבל את ההסדר בנימוק שהוא "סביר ומאוזן", וגזר על הנאשם 1000 שקל קנס, וכן שישה חודשי מאסר על תנאי. כמו כן גזר עליו שישה חודשי פסילת רישיון על תנאי, תוך שהוא מציין בין היתר, כי מאז תפיסתו הוא לא נהג וריצה למעשה 10 חודשי פסילה

צרו איתי קשר

יש לכם שאלה?
avi@ja-law.co.il
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
03-6911334
כתובת
אליעזר קפלן 17, תל אביב יפו

רוצים לשמור על הרישיון?

לקבלת ייעוץ ללא תשלום,

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם