תוכן עניינים

השופטת קיצרה פסילה מנהלית לנהג נכה שפגע בהולכת רגל במעבר חציה

השופטת קיצרה פסילה מנהלית לנהג נכה שפגע בהולכת רגל במעבר חציה

הנהג, חולה במחלה כרונית ומטופל דיאליזה, ביקש מהשופטת להחזיר לו את הרישיון מאחר שהוא זקוק לו לפרנסתו וכדי להגיע לבית החולים. השופטת נענתה

שופטת בית משפט השלום לתעבורה בתל אביב, הגר אדרי, הורתה למשטרה להחזיר את רישיון הנהיגה לנכה 100 אחוז אשר היה מעורב בתאונת דרכים שבה פגע לכאורה בהולכת רגל.

ב-14 בפברואר נפסל מנהלית רישיונו של הנהג על ידי קצין משטרה, על רקע חקירתו בחשד לגרימת תאונת דרכים בשל אי מתן זכות קדימה להולכת רגל במעבר חציה, נהיגה בחוסר זהירות, גרימת חבלה של ממש, ונזק.

בדיון שהתקיים ב-26 בפברואר ביקש הנאשם, באמצעות עו"ד אברהם ג'אן, לקצר את תקופת הפסילה המנהלית. הסנגור ציין כי מדובר בבקשה חריגה, המוגשת על רקע מצבו הרפואי של הנאשם, חולה במחלה כרונית הנזקק לטיפולי דיאליזה שלוש פעמים בשבוע בבית חולים. הסנגור הוסיף כי מאחר ואשתו של הנאשם אינה מחזיקה ברישיון נהיגה, עליו להסיע את עצמו לטיפולים. בנוסף ציין עו"ד אברהם ג'אן, כי רישיון הנהיגה משמש את הנאשם בפרנסתו ובפרנסת משפחתו.

השופטת אדרי קבעה בהחלטתה כי יש ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של הנאשם אולם הוסיפה כי עברו התעבורתי תקין ואין בו כדי להעיד על רמת מסוכנות גבוהה. לפיכך, השופטת ציינה כי מצאה לנכון לקצר את תקופת הפסילה, והורתה להחזיר את הרישיון לנהג.

נכתב על ידי אמיר זוהר מקור

צרו איתי קשר

יש לכם שאלה?
avi@ja-law.co.il
ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
03-6911334
כתובת
אליעזר קפלן 17, תל אביב יפו

רוצים לשמור על הרישיון?

לקבלת ייעוץ ללא תשלום,

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם